Hvilke problemer er de værste på arbejdspladsen? | 2rethink furniture

Hvilke problemer er de værste på arbejdspladsen?

Hvilke er de største udfordringer på danske arbejdspladser og hvordan løser man dem? Hvordan får man et sundere kontor ? Kollektionen her er inspiration til løsning af nogle af de mest klassiske problemstillinger som vi støder på hos Danske arbejdspladser. Spørgsmål vi ofte hører er ? Hvordan undgår man støj ? Hvordan kan vi få flere mødelokaler selvom vi ikke har så meget plads ? Hvordan sikrer man bedre kommunikation på arbejdet ? etc. 

Klik ind på de 10 klassiske problemer som du måske også genkender. Find inspiration og tag kontakt. Så går vi i dialog og får det løst, via design, råd og specialinventar mv. 

  1. Støj. Hvordan begrænser vi støj og samtale på en gode måde ? 
  2. Uinspirerende kontorlokaler. Hvordan får vi varme lækre kontorer ?
  3. Stress og hovedpine. Hvordan begrænser vi de små sygedage ?
  4. Dårlig kommunikation. Hvordan kan indretning hjælpe på dialog ?
  5. Trivielle arbejdsopgaver. Hvordan sikrer vi eks. den gode pause ? 
  6. Mangel på mødelokaler. Hvordan får vi flere mødelokaler ?
  7. Lavloftet og indelukket. Hvordan får man mere rum, mere plads ?
  8. Tomme m2. Hvordan udnytter vi vores tomme m2. bedre - billigt ?
  9. Manglende kreativitet. Hvordan indrettet man til mere kreativitet ?
  10. Det roder med kabler og alt muligt. Hvem rydder op ?

No products found in this collection